Letöltés

Itt letudod tölteni a Csillogó Cirkuszt Egyenlőre nem a javított verziót!
És itt Aaron történetét KATT
Sziasztok!
Sok mindenki hirdet novella írást, így én is megteszem, bár én abból az apropóból, hogy December 19-én lesz a Csillogó Cirkusz egy éves!

Ha van kedvetek írjatok egy novellát bármelyik ficcel kapcsolatban ( Csillogó Cirkusz I-II és/vagy Miss Norton) Vagy tőlem mindegyikhez, és az évfordulón a legjobbakat, illetve ha nem érkezik sok akkor mindent kirakom az oldalra. =)
De szívesem veszem azt is ha egy millenniumi fejlécet, vagy képet szerkesztetek, és azt külditek el! =)
Természetesen az aki részt vesz egy kis apró ajándékban részesül!! =)

Ide várom a munkáitokat: gooffy02@citromail.hu
Ha bármi kérdés van írjatok bátran!
1 éves a Csillogó Cirkusz Fanfiction! =)
Köszönöm mindenkinek aki olvasta, és aki közreműködött!

2010. január 23., szombat

Csillogó Cirkusz II 1.

Hát csak kész lettem =D. Itt van az új történet Aaronnal. Nagyon-nagyon örülnék, ha meglepnétek sok-sok komival, mert nehezen született meg most ez az első fejezet. =D Remélem, nem okozok csalódást. =)



Már a sokadik wisky colát iszom, de még mindig nem érzem igazán az alkohol bódító hatását. Figyelem ahogy a lányok nagyon mini ruhákban vonaglanak a zenére. Egy szőke feltöltött szájú jó testű csaj már egy ideje felém nézelődik. Elvigyorodom és lehúzom a maradék piámat majd oda lépek hozzá és magamhoz húzom. Egyből elkezd hozzám dörgölőzni. Körbe nézek, mert érzem, hogy valaki néz és egy megvető kék szempárral találom magam szembe. Amint észre veszi, hogy nézem elfordítja a fejét vissza a mellette ülő szerelőre. Ez már így megy már 5 futam óta. Minden verseny után pár szerelővel és mérnökkel eljövünk megünnepelni a helyezést. Első idényem a Forma 1-ben, de örököltem mindkét szülőmtől a remek vezetést, így nem okozott gondot a nyerés már az első futamon. Végig nézek a kékszemű éjfekete hajú lányon aki az egyik bárszéken ül. Szép pofi, karbantartott test. Látszik, hogy nem olyan nő mint aki hozzám dörgölőzik épp. Ott hagyom a tánc teret és elindulok a pulthoz. Közvetlen mellette ülök fel egy másik bárszékre és rendelek két italt.

- Ha azért jöttél, hogy felszedj, és megdugj akkor rossz helyen keresgélsz. – fojtott a belém egyből a szót.

- Nem ezért jöttem. – hazudtam egyből, palástolva a meglepetésemet. – Mindössze meg akartalak hívni egy italra. – toltam elé a poharat.

- Köszönöm. – emelete meg a poharat felém, majd hátat fordítva nekem folytatta a beszélgetést. Megdöbbentem teljesen.

- Honnan veszed, hogy csak megdugni akarlak? Azt se tudod ki vagyok! – fordítottam magam felé kiakadva.

- Aaron Vettelnek hívnak és 19 éves vagy. – húzta el a száját. – Nagyra vagy a szüleiddel, és azzal, hogy megnyerted az első 5 versenyedet. Minden este amikor csak tudsz bulizol és mindig más lányt viszel fel a szobádba. – köpni- nyelni nem tudtam.

- Honnan ismersz ennyire? Ki vagy te? - faggattam.

- Ki vagyok? Az akit nem fogsz elcsábítani egyéjszakás kalandra soha, mert nem vagyok ribanc. – fordult ismét el tőlem. Lehúztam az italt ami még mindig előttem volt és dühöngve vissza mentem táncolni a szőke bombázóhoz.

- Hülye csitri. – dühöngtem.

- Mondtál valamit, szép fiú? – bújt teljesen hozzám.

- Csak annyit bébi, hogy inkább menjünk fel a szobámba. – simítottam végig a fenekén. Kacéran rám kacsintott és elindult kifele.

Neki dőltem a hotel szobámba a falnak a csaj pedig letérdelt elém. Még egy utolsó kacér mosolyt megejtett majd elkezdett kibontani a gatyámból. Felnéztem a plafonra és elképzeltem ahogy a szőke nő helyett egy fekete befont hajú kékszemű démon térdel előttem. Ahogy végig gondoltam már éreztem is a vágyat szétterjedni a testemben.

Kopogásra ébredtem reggel. Kimásztam az ágyból felvettem a tegnap esti boxerem és kitártam az ajtót.

- Szervusz fiam. – tolt arrébb egyből apám és belépett.

- Szia apa, persze gyere beljebb. – csuktam be ásítva az ajtót. – Te mit keres itt? – ráncoltam, össze a szemöldököm.

- Gondoltam, jöhetnél haza hozzánk egyből futam után. – magyarázta míg lehajolt és egy vörös magas sarkút emelet fel. – Gondolom ez nem a tiéd.

- Nem az én méretem. – rántottam meg vigyorogva a vállam. Körbe nézett a szobában és megakadt a szeme a félig nyitva hagyott háló ajtón. Rám nézett majd belépett a hálóba és lerántotta a takarót az ágyról. A tegnap esti csaj nyitogatta a szemeit. Így elfolyt sminkel kifejezetten ronda volt.

- Cijjóka mucikám. - kelt fel és sétált oda hozzám. Láthatóan nem zavarta, hogy apám is ott van és ő meztelen. – Mi a programunk mára? – dörgölőzött hozzám.

- Az ön programját nem tudom, de azzal kezdődik, hogy távozik innen. – szólalt meg apám komoly arccal. Felöltözött, persze úgy, hogy mi mindenét jól lássuk. DE az ajtóban még vissza fordult.

- Találkozunk még? – mosolygott kacéran.

- Hívlak! – toltam ki az ajtón és becsuktam mielőtt kötekedni tudott volna.

- Nincs meg a száma. – ült le a fotelbe apám vigyorogva.

- Nincs. – vigyorodtam én is el.

- Azt hiszem ezt Hannahnak nem kellene említeni. – vigyorgott még mindig.

- Azt, hogy megdugtam vagy azt, hogy végig nézted ahogy felöltözött? – kezdtem el én is készülődni.

- Egyiket sem. – nevetett fel. Mindig is baráti viszonyunk volt. Soha nem ütött meg és soha nem használta fel az apai mi voltját ellenem. Soha nem parancsolt, csak tanácsolt. Szerencsés voltam.

- Aaron örülnék, ha nem dugnál meg mindent ami mozog. – dőlt neki az ajtófélfának míg fogat mostam és a hajamat állítattam be. – Elhiszem, hogy fiatal vagy és most éled ki a vágyaidat, de itt lenne az ideje, hogy vissza vegyél ezekből a bulikból szerintem. Egy idő után már nem fogja a csapat elnézni a csapongásaidat.

- Ti is mindig buliztatok. – érveltem. – Igaz, hogy te csak anyát fektetted mindig meg. De Keresztapu se volt jobb mint én. Sőt!

- Fiam, 19 éves vagy. És kezdesz nagyon elszemtelenedni. – nézett komolyan. – Kimi sem feküdt össze mindenkivel. És az, hogy mi mit csináltunk, nem jelenti azt, hogy neked is követned kell. – mosolyodott el. – Bár követhetnél, és találhatnál magadnak valakit.

- 19 évesen még nem ismerted anyát! – kötekedtem.

- De nem is buliztam és fektettem meg minden nőt. – vágott vissza. – Nem mondtam, hogy házasodj meg. Csak lassan itt lenne az ideje, ha észhez térnél. És nem akarok Christianra hallgatni, hogy kényszerítselek bele egy eljegyzésbe vagy vonjam meg tőled az örökséged.

- Hannah apja karót nyelt. – mentem el mellette ki a nappaliba. – És te nem lennél erre képes. A szerelem olyan mint a szellemjárás. Mindenki beszél róla, de szinte senki nem találkozott vele. Tudom, tudom te igen. – dobtam le magam a kanapéra. – De az más.

- Támogatlak mióta megszülettél, de most már itt az ideje, hogy ne a család neveddel takarózz ha valamit művelsz. – indult el az ajtó felé. –Hannahnak hiányzol és a húgodnak is. Örülnék ha eljönnél, és nem valami műmacát hoznál oda. – dobott le egy tokot az asztalra és távozott. Felnyitottam a tokot és két jegy volt benne.

- Csillogó Cirkusz. – olvastam fel a film címet amire szólt. Tátva maradt a szám. Film anyáról? Megfordítottam a jegyet és nagy betűkkel ott díszelgett a premier napja ami 2 hét múlva lesz. – Hát ezért voltál annyit távol te vén bolond. tényleg ennyire szereted még mindig? – gondolkodtam hangosan. Elmosolyodtam keserűen, ahogy belegondoltam milyen lehet apának még így 19 év után is anya nélkül.

8 megjegyzés:

  1. :D:D:D nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra és a lány kilétére:D:D:D:D szegény Sebastian...én még mindig annyira sajnálom...:(:( Ismételten elismerésem,Gooffy...megint egy marha jónak ígérkező sztori:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Ez annyira szuper lett! :D
    Természetesen én is kíváncsi vagyok a lányra. :D
    És film Virág életéről... ez annyira jó! :D
    Nagyon remélem, hogy Aaron hallgat az apjára, mert Sebastian csak jót akar neki. Nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  3. Szia ^_^

    Egyszerűen fantasztikusan jó lett.
    xD.
    Kíváncsi vagyok ki az a csaj,aki nem akart vele lefeküdni.
    Fogadni merek,hogy ő lesz egyszer Aaron barátnője. :D
    Még mindig Sebi *_* imádom xD

    Várom a következő fejezetet.Siess vele.

    Puszi:Daisy<33

    VálaszTörlés
  4. Drága csajos!

    Hát nem is hiszem el, hogy új rész van...
    Csak ámulok-bámulok!
    Nagyon szeretlek, remélem tudod! (L)
    Amúgy valakire nagyon hasonlít Aaron... nemis tudom kire. Meg az egész helyzet is hasonlít :D
    Engem megvettél, tetszik! Csak így tovább, cicacsillag!
    Puxx
    Pici

    VálaszTörlés
  5. Szia Virág!
    Áááh, de örülök, hogy itt van Aaron történetének első része :))) És, és, és nagyon tetszik!!!
    Szegény Sebi:( Remélem, hogy a filmbemutató után jobban lesz és/vagy jót tesz a lelkiállapotának.
    Kivi vagyok, ki lesz a csodaszép lány, aki talán arra vár, hogy Aaron ˝megjavuljon˝. Erről meg majd tesz Sebi. :))
    Nagyon várom a folytatást!!! :))

    VálaszTörlés
  6. Sia!
    Hát ez fantasztikus lett te egy zseni vagy gratulálok!
    Nagyon kíváncsi vagyok hogy ki az a lány:P
    Puszi és remélem minél hamarabb hozod az új részt!A blog újítása is nagyon jó lett!
    Pux

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Ahogy ígértem elkezdtem olvasni ezt is...

    Nagyon tetszik, érdekes:D mi lett a kis Aaronból...kis casanova XD, a csajra kíváncsi vagyok... Sebi:( hogy szereti még Virágot...:S
    puszi

    VálaszTörlés