Letöltés

Itt letudod tölteni a Csillogó Cirkuszt Egyenlőre nem a javított verziót!
És itt Aaron történetét KATT
Sziasztok!
Sok mindenki hirdet novella írást, így én is megteszem, bár én abból az apropóból, hogy December 19-én lesz a Csillogó Cirkusz egy éves!

Ha van kedvetek írjatok egy novellát bármelyik ficcel kapcsolatban ( Csillogó Cirkusz I-II és/vagy Miss Norton) Vagy tőlem mindegyikhez, és az évfordulón a legjobbakat, illetve ha nem érkezik sok akkor mindent kirakom az oldalra. =)
De szívesem veszem azt is ha egy millenniumi fejlécet, vagy képet szerkesztetek, és azt külditek el! =)
Természetesen az aki részt vesz egy kis apró ajándékban részesül!! =)

Ide várom a munkáitokat: gooffy02@citromail.hu
Ha bármi kérdés van írjatok bátran!
1 éves a Csillogó Cirkusz Fanfiction! =)
Köszönöm mindenkinek aki olvasta, és aki közreműködött!

2010. január 9., szombat

Csillogó Cirkusz 46.

Német nagydíj utáni hetet anyuékkal töltöttük és az esküvőt szerveztük még mindig. Vasárnap este mentünk fel Pestre elfoglalni a hotel szobát.
- Biztos vagy ebben az önmegtartóztatásban? – vette le Sebi a pólóját.
- Igen! – mondtam magabiztosnak szánt hangon miközben már a gatyájából lépett ki. – Vettel ne játssz az idegeimmel! - hátráltam a falig.
- Én nem játszok velük, én csak levetkőztem mert melegem volt. – búgta.
- Elmehetsz oda ahova gondollak. – nyeltem egy nagyot.
- Remélem az ágyra gondolsz. – simított végig a melleim közt egészen le a feszülős melegítő alsómig. Becsúsztatta a kezét a bugyimba, de egyből elkaptam a kezét.
- Ilyet nem játszunk. – és elléptem nagy nehezen tőle. – Báró gyere megyünk sétálni. – kaptam fel a pórázt a szekrényről és magam után becsaptam az ajtót. Lent még nem voltak rajongók mint általában.
Mire vissza értem Sebi már aludt oda feküdtem mellé és egyből átölelt.
- Annyira hiányzik a szex. – súgta oda.
- Nekem is de már csak ez a hét és a következő. – bújtam közel. Gyorsan elnyomott az álom.
Reggel korán kellet kelnem mert több helyre is mentem. Például egy esküvői ruha szalonba. Ahogy egészen délig elidőztem mire megtaláltam a tökéletes ruhát. Felhívtam anyut és Sebi anyukáját, hogy megvan a ruha elmeséltem milyen majd siethettem több promóciós rendezvényre is. Egész héten így ment. Reggel korán keltem futkostam minden fele este későn feküdtem. Péntekre teljesen kivoltam borulva mert nem tudtam pihentetni a lábam és nagyon rezgett a léc, hogy rajthoz állhatok-e. De szerencsére megkaptam a rajt engedélyt nagy nehezen így pénteken boldogan hagytam el az orvosi szobát de sikerült belebotlanom kedvenc újságíró nőmbe.
- Esküvő? VB cím lehetőség? Ne örülj, megtalálom a módját, hogy megbánd még a megszületésed is. – fenyegetőzött de én elsétáltam mellette. – Rohadt ribanc!
- Jéé, tükörbe néztél? – fordultam hátra és néztem végig rajta látványosan.
Másnap reggel is korán keltem de rossz előérzetem volt ahogy kiértem a pályára elmentem átöltözni majd célba vettem a bokszot és beültem a kocsiba, egyből mehettem is ki teljesíteni az időmérőt. Ahogy a boksz kijárata után ráléptem a fékre éreztem egy roppanást és felkiáltottam még könnyeim is kicsordultak. Iszonyú erejű fájdalom terjedt szét a lábamba. Felemeltem teljesen a gázról a lábamat és bal lábban is megnyomtam a féket amennyire hozzá fértem. Alig láttam a könnyeimtől de sikerült be fordulnom a külső íven. Szerencse, hogy senki nem jött mögöttem.
- Fáj a bokám – szóltam be a bokszba elcsukló hangon. – Azt hiszem eltört a csont. – összeszorítottam a számat, ismét fékezés jött. Próbáltam lassan haladni és nem az ívet keresztezni, hogyha valaki, jön tudjon gyorskört futni.
- Vissza tudsz jönni a bokszba? – kérdezte John.
- Teljesítek egy gyors kört legalább. – mondtam magabiztosan.
- Törött bokával? Mégis hogy? - döbbent meg.
- Ha nincs egy gyors köröm sem akkor holnap biztos nem indulhatok! – mondtam mérgesen.
- Így sem indulhatsz holnap! Szó szem lehet róla! – kiabált velem.
- Én vezetek, te mondod az infókat és hogy ki jön mögöttem. Erkölcsi oktatást nem kértem. – morogtam.
- Gyere vissza a bokszba. – hallottam meg Christian hangját.
- Nem! – mondtam – Én vezetek ti magyaráztok. Mikor ki jön mögöttem, mi várható ilyenek. Nincs vita.
- 2 másodpercre van mögötted Heidfeld gyors körön. – mondta sóhajtva John. Mély levegőt vettem és nagy ívben ráfordultam a célegyenesre ahol padlóig nyomtam a gázt. Vagy megfog szemben a fal vagy eltudok fordulni a külső íven. Vagy- vagy. Belenéztem a tükörbe. közvetlen mögöttem egy Ferrari jött, de nem volt időm megnézni, hogy Felipe vagy Sebi-e mert kanyar jött. Rá álltam a fékre teljes súlyommal és felkiáltottam ismét a hatalmas fájdalomtól. Belenéztem a tükörbe mennyire vagyok útban a Ferrarinak, de én kijöttem a kanyarból mire ő elkezdte, viszont már megtudtam mondani, hogy Sebi jön mögöttem. Csodás, mert ah bukok végig fogja nézni. Sóhajtottam, próbáltam kipislogni a szememből a fájdalom könnyeit. Ennyire nehéz köröm még soha nem volt. Figyelnem kellet a mögöttem jövő Sebire, hogy ne akadályozzam mert megbüntetnek és, hogy ne a fal fogjon meg 200-zzal.
- Bírd ki már csak 2 kanyar és túl vagy a gyors körön. – bíztatott John. Ahogy átértem a célegyenesen ránéztem a kocsim kör idő mutatójára. Nem volt olyan lassú kör mint hittem.
- Első vagy! – kiabálta bele a fülembe John. Még egy levezető kört végig vergődtem a pályán majd beálltam a bokszba, de nem szálltam ki. Christian egyből oda jött hozzám Johnnal együtt.
- Szállj ki és menj orvoshoz. – guggolt le hozzám. – Kérlek Virág ne okozz magadnak ennél is nagyobb fájdalmat és sérülést.
- Maradok. Az időm nem nagyon tudják megfutni. Tovább fogok jutni. Megye még egy gyors kört bent vagyok az első 10-ben ott is megyek egyet és enyém a pole. Az időmérőt végig viszem. Nem szedtek ki a kocsiból. – töröltem le a kifolyt könnyeimet. – Hozzatok egy fáslit és egy merev valamit amit hozzá köthetek a lábamhoz.
- De nem szállhatsz akkor ki. – mondta John aggódva.
- Nem is fogok. És ti sem nyúltok hozzám. Ha ez miatt behívnak beszélek Bernie- vel és nem lesz belőle gond. – csuktam be a szemem. Beni egyből megjelent fáslival és egy hosszú lapos műanyag dologgal.
- Az mi? – néztem rá meglepetten miközben felhúztam magam és kiültem a kocsi szélére, így nem hagyom el a kocsit és a bukót sem vettem le és a drótok is a csatlakoztatva voltak.
- Ezzel lehet leszedni a felnit a kerékről. Csak ezt találtam, nincs időnk az orvosiig elmenni. – magyarázta.
- Köszönöm. – elvettem majd óvatosan kifűztem a cipőm és belecsúsztattam azt a valamit a bokámhoz. Nem is fűztem vissza csak körbe tekertem fáslival a lábfejem térdig. Majd vissza is ültem. – Így jó. kevésbé fáj. És nem tud elmozdulni a bokám sem. – szóltam bele a rádióba.
Kevin is vissza ért a bokszba és még láttam, hogy engem mutattak. Csodás, akkor már mindenki tudja, hogy fáj a lábam. Sebi kicsit dühös lesz. Elég volt emlegetni pont őt mutatta a kamera. Felvolt hajtva a plexi az arca előtt és mutogatva magyarázott valamit. Majd amikor meglátta az előtte lévő TV-ben, hogy őt mutatják ránézett a kamerásra a szemében hatalmas düh égett és a torka előtt elhúzta a kezét.
- Úgy gondolom ez neked szólt. – szólt bele a rádióba Christian.
- Félek igazad van. – húztam el a számat. Gondolom a műsorvezető is erre gondolhatott mert engem mutattak. Beleintegettem a kamerába és széttártam a karjaim amennyire tudtam, próbáltam kiskutya szemeket produkálni.
- Szerintem nem leszel megdicsérve. – mondta John. – 40%, hogy esni fog. Vélemény?
- Esni fog. – vettem közben egy mély levegőt. – Köztes esőgumit tegyetek fel.
- Rendben. – kicserélték a gumikat a kocsin. Szinte mindenki kint volt csak mi nem Kevinnel és Sebastian. Ő is pontosan tudta, hogy itt és most azt kell csinálnia amit én, mert tavaly sem fogtam mellé. A mezőny nagy része pont gyors körön volt amikor leszakadt az ég.
- Ügyes. – szólt bele a főnököm a rádióba. Vártam a jelre amikor senki sincs a boksz elejénél. Ahogy megkaptam a jelet kigördültem Kevinnel a sarkamban. Sebi is velünk együtt jött ki. Ez érdekes lesz. Engem ezen a pályán nem lehet elkapni, viszont még esőben nem vezettem. Tavaly mindig megúsztam. Éreztem, hogy tapadás határon vagyok. Elöntötte az egész testem az adrenalin és nem éreztem a bokámat. Nyomtam ahogy csak tudtam.
. Első vagy. Egyre több a víz a pályán. Ezt már nem döntik meg. – mondta John. Vissza toltak a bokszba és figyeltem az időket. első maradtam és az utolsó etapban is első lettem zuhogó esőben közvetlen mögöttem Sebi jött mögötte pedig Kevin. Beálltam a mérlegeléshez Felhúztam magam és kiültem a kocsi szélére. Most éreztem meg mennyire fáj a bokám. Levettem a bukót és egyből bőrig áztam a szakadó esőtől.
- Gyere. – ölelt át hátulról Sebi és kiemelt a kocsiból. – Erős vagy, hogy végig csináltad, de hülyeség is volt egyben. – nyomott egy puszit a fejemre miközben odatámogatott a mérlegelésre. – De azért gratulálok.
- Köszi, tudom, hogy mérges vagy és mérges is voltál. – húztam el a számat. – De te sem szálltál volna ki.
- De igen, kiszálltam volna. – engedett el ahogy ráléptem a mérlegre de a kezei ott voltam nem messze tőlem, hogy megkapaszkodhassak egyből. Felkapott és kivitt a fotózásra majd az ölében vitt fel a lépcsőn az interjúkra is ahogy elmondtam mi történt. Persze másnap nem engedtek rajtolni és kaptam megint egy csinos kötést. De, hogy ne unatkozzak felültem a kommentátori szobába 3. kommentátornak. Írtóra élveztem és eldöntöttem, hogy ha befejezem a Forma 1et kommentátor leszek.

3 megjegyzés:

  1. nem semmi! Alig várom az esküvőt!:D Nagyon ügyes vagy!
    MoBóka

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én biztos nem tudtam volna Virág helyébe befejezni.
    Akkor most eltört lába,igaz?
    Szuper fejezet lett.Ügyes vagy.^_^
    Hamar hozd a kövit.Kíváncsi vagyok már az esküvőre.:D
    Majd a menyasszonyi ruháról raksz fel képet? lécci *_*

    Puszi:Daisy<33

    VálaszTörlés
  3. :D fent van képet is tettem fel :D 1 órán át keretem a megfelelőt :D:D:D hát ha elég elszánt vagy akkor betudod. :)
    nem tört el, de ez a köviben kiderül

    VálaszTörlés