Letöltés

Itt letudod tölteni a Csillogó Cirkuszt Egyenlőre nem a javított verziót!
És itt Aaron történetét KATT
Sziasztok!
Sok mindenki hirdet novella írást, így én is megteszem, bár én abból az apropóból, hogy December 19-én lesz a Csillogó Cirkusz egy éves!

Ha van kedvetek írjatok egy novellát bármelyik ficcel kapcsolatban ( Csillogó Cirkusz I-II és/vagy Miss Norton) Vagy tőlem mindegyikhez, és az évfordulón a legjobbakat, illetve ha nem érkezik sok akkor mindent kirakom az oldalra. =)
De szívesem veszem azt is ha egy millenniumi fejlécet, vagy képet szerkesztetek, és azt külditek el! =)
Természetesen az aki részt vesz egy kis apró ajándékban részesül!! =)

Ide várom a munkáitokat: gooffy02@citromail.hu
Ha bármi kérdés van írjatok bátran!
1 éves a Csillogó Cirkusz Fanfiction! =)
Köszönöm mindenkinek aki olvasta, és aki közreműködött!

2010. április 24., szombat

Valami elkezdődik és Valami véget ér.

Mint mindennek ennek is vége lett.

Köszönöm mindenkinek, hogy olvasta, és remélem sikerült titeket elkalauzolni Virág és Aaron történetébe.
Ha később olvasod, akkor is szeretnélek megkérni rá, hogy ha más nem, ide egy összefoglaló kommentet írj, hiszen az oldalt továbbra is figyelemmel kísérem, és jól esik, ha valaki gond rám :)

Köszönöm, hogy megírhattam nektek ezt a két történetet, és köszönöm a kommentálokat, és persze azt, hogy olvastátok rendíthetetlenül. =)!


További történeteim/oldalaim:
Midnight Lady
Miss Norton
My Lucky Loser
FunnyF1 ( nem egyedül szerkesztem)

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mind a két történetet elolvastam alig 3 nap alatt. Nagyon tetszett.
    Csillogó Cirkusz, első évad (Virág szemszöge): Az utolsó 2 részt megkönnyeztem. Annyira szívszorító volt! Az eleje happy, a vége pedig... igazán szomorú volt. :(
    Csillogó Cirkkusz, második évad (Aaron szemszöge): Igazi feljátszós pilóta, aki mindent megkap és az apja kihúzza a trutyiból. Ilyennek képzelem el Seb fiát majd ;) A nehezen is, de meg tud komolyodni, egy nő hatására. :) Mikor Virágot felemlítetted benne bevallom, majdnem elsírtam magam! Úgy hozzánőtt a karakter a szívemhez. :) :(

    Mind a két történet igazán jól írtad meg és örülök, hogy az egyiknek legalább happy end lett a vége! Nagyszerűen írod sztorikat, a Misst is folyamatosan követem ;)

    További jó írást!
    Lilla

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett mind a két történet.
    Az első : Tényleg happyvel kezdődött,sok mindenen mentek keresztül együtt,míg eljutottak a házaságig,és a gyerekiv,és bevallom kicsit sajnáltam,hogy ez lett a vége,de cseppet sem baj,hiszen ez hatással volt az Aaronosra is.:D És én is bőgtem az utolsó 2-3 fejezeten,de ez volt a legjobb blog,ami Sebiről szólt,és valaha olvastam,és nem hagyta félbe az írója.Külön dícséret ezért is!!! :)
    A második történet : ez is nagyon tetszett,de az első jobban mert Sebiről szólt.De nagyon nagy élmény volt olvasni.És ha nem haragszol,az utolsó rész utolsó bekezdését kirakom a blogomba,mert nagyon tetszik,de csak ha tényleg nem haragszol...
    Remélem még sok ilyen,néha szomorú,néha vidám,és elgondolkodtató történetet is olvashatunk tőled!!
    Amúgy benéztem a Miss Nortonra,és a Midnight Lady-t is elolvastam,azok is nagyon jók,nagy tehetséged van az íráshoz.Majd oda is dobok neked 1-2 kommit!!
    És csak egyet mondok : Ne hagyd abba a történetírásokat!!!!PLS
    Pusszyy!!!
    :D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Most találtam rá. De imádtam elkèpesztő volt.

    VálaszTörlés